سوالات متداول


  • آیا برای خرید کالا در Gymmart نیاز به ثبت نام در سایت وجود دارد؟

    خیر، شما می توانید وارد سایت شده و کالای مورد نطرتان را انتخاب کنید و در مراحل ثبت سفارش مشخصات درخواستی را وارد کنید.

  • آیا در تمام ساعات شبانه روز میتوانم سفارش خود را ثبت کنم؟

    شما در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته میتوانید سفارش خود را ثبت کنید.

  • آیا میتوانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟

    خیر، در حال حاضر تنها کالاهایی امکان سفارش گذاری دارند که در سایت، با وضعیت موجود مشخص شده‌اند.

  • میتوانم سفارشم را ابطال کنم یا تغییر بدهم؟

    تا پیش از تایید نهایی سفارش شما میتوانید سفارش را از سبد خرید خود حذف و یا اصلاح کنید. در صورتی که بعد از پرداخت مبلغ از خرید منصرف شدید، با شرکت تماس بگیرید.

  • میتوانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

    خیر، امکان ثبت سفارش به صورت تلفنی وجود ندارد.

  • آیا در تعداد خرید از یک کالا در محدودیتی دارد؟

    درحالت عادی هیچ گونه محدودیتی در سفارش کالا وجود ندارد و در صورت سفارش بیش از اندازه موجود حتما هماهنگی های لازم انجام خواهد شد.

  • کد تخفیف دارم، کجا وارد کنم؟

    در صفحه سبد خرید می توانید کد تخفیف خود را وارد کنید.

  • چگونه باید مبلغ سفارش خود را پرداخت کنم؟

    پرداخت از طریق درگاه اینترنتی موجود در سایت و توسط کارتهای عضو شتاب.

  • آیا میتوانم برای پرداخت سفارش خود چک بدهم؟

    خیر، در حال حاضر امکان پرداخت صورت حساب از طریق چک امکانپذیر نمی‌باشد.

  • ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟

    گاهی ممکن است که چنین اتفاقی بیافتد اما ظرف مدت ۷۲ ساعت، پول به حساب شما بازگردانده خواهد شد.

  • آیا امکان خرید به صورت اقساط وجود دارد؟

    خیر، در حال حاضر فروش محصولات به صورت نقدی می باشد.

  • امکان پرداخت وجه در محل است؟

    خیر، در حال حاضر امکان پرداخت در محل وجود ندارد.